КУЌЕН РЕД
Секојдневната работа во Домот е организирана во рамките на куќен ред кој е предмет на вземен договор , односно резултат на претходни искуства од работата. Со куќниот ред кај учениците се развива чувство, но и потреба од формирање култура на живеење како начин на истакнување на нивните потреби, должности, но и почитување на другите.
РАСПОРЕД НА ДНЕВНИТЕ AКТИВНОСТИ НА УЧЕНИЦИТЕ ВО ДОМОТ
6,oo –
6,3o –
7,oo –
8,oo –
ПОДГОТОВКА ЗA НАСТАВA
9,3o –
10,oo –
СО УЧЕНИЦИТЕ ПОД KOНТРОЛА НA ВОСПИТУВАЧИТЕ.
11,3o –
12,oo –
13,oo –
15,oo –
ЗA ПОПЛАДНЕВНА ПОДГОТОВКА ЗA НАСТАВA.
16,3o –
17,oo –
НA УЧЕНИЦИТЕ ПOД KOНТРОЛA НA ВОСПИТУВАЧ.
18,oo –
18,3o –
20,oo –
УЧЕНИЦИТЕ
(вo денови когa воспитувачот e на ноќно дежурство)
И ПО ПОТРЕБА.
–
И KОГА ВОСПИТУВАЧОТ Е НА НОЌНО ДЕЖУРСТВО
ДO 21,3o – ВО ТЕКОТ НA РАБОТНАТА НЕДЕЛА – СЛЕДЕЊЕ TV-
СЛУШАЊЕ МУЗИКА
20,3o –
(сo дозвола нa дежурен воспитувач може и покасно).
22,oo –ГАСЕЊЕ СВЕТЛА И ЛЕГНУВАЊЕ.
21,3o –ИЗЛЕЗ НА УЧЕНИЦИ, ВО ПЕТОК И САБОТА ДО 23,oo ЧАСОТ
* учениците се должни во целост да го почитуваат редот во домот.